Reacties

Reacties 1 - 12 van 12

Naam Reactie Datum
Dyanne & Martin Hi tante Karin, Dankjewel, gaan we zeker doen. Lieve… 23 jun. '26
Dyanne & Martin Ja hè, ook zó blij mee! 🙏🙌 Blijft bijzonder… 23 jun. '26
Sjef peters Geweldige foto 22 jun. '26
Karin van der Neut Mooie reis Dyanne en Martin, nog veel plezier en geniet… 21 jun. '26
Dyanne & Martin Ja blijft mooi hier en hopen zeker dat we de volgende… 21 jun. '26
Dyanne & Martin Jazeker, we vallen meteen met onze neuzen in de natuurpracht… 21 jun. '26
Dyanne & Martin Hey lieve buuf, Dankjewel en fijn om je weer als medereiziger… 21 jun. '26
Dyanne & Martin Zeker voorzichtig hoor, maar beetje spanning in het… 21 jun. '26
Fatima Wat is Scandinavië toch prachtig! En wat een stoere… 20 jun. '26
Mariska Nou wat een mooie reis weer! En dan is het nog maar… 20 jun. '26
Henny Luijk wauw buurtje wat kan jij leuk schrijven om er een… 20 jun. '26
Cathalijne Voorzichtig hè!!! 😮‍💨 20 jun. '26